Ik heb meerdere accommodaties geboekt. Ontvang ik dan voor elke accommodatie een aparte digitale sleutel?
Als hoofdboeker ontvang je een digitale sleutel welke jou toegang geeft tot alle accommodaties binnen de boeking. Wanneer je de sleutel wil delen met je reisgezelschap deel je deze per accommodatie per reisgenoot. De reisgenoot ontvangt alleen de sleutel van de accommodatie waarvoor deze gedeeld is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe moet ik mijn telefoon instellen, zodat ik de digitale sleutel kan gebruiken?
Download de Hof van Saksen App en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 4G/5G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 4G/5G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Bekijk de instructievideo Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Vanaf wanneer is de digitale sleutel zichtbaar in de app?
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven). Verblijf je in een Newborn of Kinderboerderij? Dan heb je vanaf 15.00 uur toegang tot de accommodatie.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan de digitale sleutel niet vinden in de app. Wat nu?
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Hof van Saksen App of in je account op onze website:
  • Betaal een eventueel openstaand bedrag.
  • Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
  • Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
  • Vul je noodgegevens in

Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het resort, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Dit is ongeveer vanaf 7 dagen voor aankomst. Rond 16.00 uur op de dag van aankomst wordt de sleutel groen, en is hij te gebruiken. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik ook wifi gebruiken als ik de digitale sleutel gebruik?
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 4G/5G, voor de beste verbinding.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen smartphone, hoe moet ik nu inchecken?
Geen probleem. Onze medewerkers van de receptie helpen je graag verder, dus kom bij aankomst op het resort gerust langs.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn digitale sleutel werkt niet (meer), wat nu?
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
  • Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Hof van Saksen App.
  • Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in. 
  • Heb je de laatste versie? Log dan uit, sluit de app en log daarna weer opnieuw in.
  • Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
  • Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Probeer het op een ander toestel en log in met jouw gegevens.
  • Mocht dit ook niet helpen, dan verwijzen je graag naar de receptie van het resort.
  • Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb geen internetbundel op mijn mobiel, wat nu?
Geen probleem, op het resort bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.