Als hoofdboeker ontvang je een digitale sleutel welke jou toegang geeft tot alle accommodaties binnen de boeking. Wanneer je de sleutel wil delen met je reisgezelschap deel je deze per accommodatie per reisgenoot. De reisgenoot ontvangt alleen de sleutel van de accommodatie waarvoor deze gedeeld is.
Download de Hof van Saksen App en log in met je account. Zet daarnaast je bluetooth, locatie en 4G/5G-internet aan. Ook kun je gebruikmaken van wifi. Wel raden we een 4G/5G-internetverbinding aan, om de sleutel optimaal te kunnen gebruiken.
Bekijk de instructievideo
Vanaf het moment dat je jouw boeking hebt gemaakt, is de digitale sleutel zichtbaar in de app. Je kunt de sleutel gebruiken vanaf 16.00 uur op de dag van aankomst als je alle stappen hebt doorlopen. We geven aan welke stappen er nog nodig zijn (zoals bijv. betalen, reisgezelschap doorgeven). Verblijf je in een Newborn of Kinderboerderij? Dan heb je vanaf 15.00 uur toegang tot de accommodatie.
Je vindt de sleutel in de app als je de onderstaande stappen hebt gevolgd in de Hof van Saksen App of in je account op onze website:
- Betaal een eventueel openstaand bedrag.
- Laat ons weten wie je reisgenoten zijn.
- Geef je verwachte aankomsttijd aan ons door.
- Vul je noodgegevens in
Heb je dit gedaan en is de sleutel nog steeds niet zichtbaar in de app? Neem dan contact op met de receptie van het resort, daar helpen we je graag verder. Goed om te weten: de sleutel is alleen zichtbaar in de app en niet op de website. Dit is ongeveer vanaf 7 dagen voor aankomst. Rond 16.00 uur op de dag van aankomst wordt de sleutel groen, en is hij te gebruiken. Meer weten? Bekijk hier meer uitleg over de digitale sleutel.
Ja, dit is mogelijk. Wel raden we je aan om gebruik te maken van 4G/5G, voor de beste verbinding.
Geen probleem. Onze medewerkers van de receptie helpen je graag verder, dus kom bij aankomst op het resort gerust langs.
Dat is vervelend. Probeer het volgende:
- Check of je de laatste versie hebt gedownload van de Hof van Saksen App.
- Is dit niet het geval? Zorg dan dat je de app updatet naar de laatste versie en log opnieuw in.
- Heb je de laatste versie? Log dan uit, sluit de app en log daarna weer opnieuw in.
- Werken bovenstaande stappen niet? Verwijder de app en download de app helemaal opnieuw.
- Werkt de digitale sleutel nog steeds niet? Probeer het op een ander toestel en log in met jouw gegevens.
- Mocht dit ook niet helpen, dan verwijzen je graag naar de receptie van het resort.
- Is de receptie gesloten? Neem dan contact op met het noodnummer dat in de app is aangegeven.
Geen probleem, op het resort bieden we gratis wifi aan. Zo kun je toch gebruikmaken van de digitale sleutel!