Ik heb een vraag over:

Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Controleer nogmaals de door jou ingevulde gegevens, zitten er geen tikfouten in? Je kan ook inloggen met een code of log in link in plaats van een wachtwoord. Deze vraag je gemakkelijk aan via de mijn boeking pagina

Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.  

Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Herstel mijn wachtwoord Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik doen?
Je kunt proberen in te loggen met één van de e-mailadressen en kiezen voor 'Wachtwoord vergeten?'. Indien het e-mailadres niet bekend is, kun je een nieuw account aanmaken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik krijg de melding 'E-mail bestaat al'. Wat moet ik doen?
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Hof van Saksen App

Hoe kan ik inloggen in de app?
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de Hof van Saksen App ook gebruiken als ik geen boeking heb gemaakt?
Ja dat kan! Zo kun je alvast zien wat er te doen is op het resort en in de omgeving.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoelang van tevoren kan ik een reservering maken voor faciliteiten of activiteiten?
Bowlingbaan  3 dagen van tevoren
Restaurants 14 dagen van tevoren
Activiteiten Maximaal 2 dagen van tevoren
Goed om te weten: activiteiten voor het weekend reserveer je vanaf vrijdag 12.00 uur en de activiteiten voor de midweek reserveer je vanaf maandag 12.00 uur.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik ben ingelogd in de app, maar mijn boeking is nog niet toegevoegd. Hoe doe ik dit?
Dat kan heel eenvoudig:
  • Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’.
  • Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boeking te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb meerdere accommodaties in één keer geboekt, hoe kan ik deze reservering toevoegen aan de app?
  • Log in op jouw account of in de Hof van Saksen App met je e-mailadres en wachtwoord.
  • Ga naar ‘boekingen’.
  • Kies voor ‘boeking toevoegen’.
  • Elke boeking moet je apart toevoegen. Als je boeking bestaat uit 5 accommodaties, voeg je deze apart toe met het bijbehorende boekingsnummer.
  • Vul het boekingsnummer in. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
  • Je boeking is nu toegevoegd!
  • Ga naar ‘boekingen’ in om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat kan ik doen met de Hof van Saksen App?
Met de app kan de voorpret tot jouw verblijf beginnen! Log in met de gegevens van je account waar je ook mee inlogt op de website. Hier vind je informatie over je gemaakte boeking, je kan je reisgezelschap aanpassen en leuke extra's boeken. Om je verblijf nóg makkelijker te maken, open je de deur van je boerderij met de app. Daarnaast vind je hier alle faciliteiten & activiteiten met openingstijden. Met de resortplattegrond weet jij precies waar je moet zijn. En vergeet natuurlijk niet een tafel te boeken bij jouw favoriete restaurant. Ten slotte vind je in de app ook alle hoogtepunten van de omgeving van het resort.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Account aanmaken

Hoe maak ik een account aan? Hebben wij je vraag hiermee beantwoord? Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-App?
  • Log in op jouw account via de website of de Hof van Saksen-App.
  • Klik op 'Voeg toe' onder Voeg je gemaakte boeking toe.
  • Vul hier het boekingsnummer in van jouw gemaakte boeking. Je boekingsnummer vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.
  • Wanneer je boeking gekoppeld is aan jouw account zal hij zowel in de app als op de website tonen. 

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken. 

Als je verblijf hebt toegevoegd, kun jouw geboekte verblijf terugvinden onder ‘mijn boekingen’. Ben je al ingelogd tijdens het boeken? Dan voegen we je boeking automatisch toe.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag mijn account verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Helaas kun je op dit moment niet zelf het account verwijderen. Wij kunnen de accountgegevens voor je verwijderen. Neem hiervoor contact op met het Contact Center via telefoonnummer 0900 - 1971 (gebruikelijke belkosten). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.